Neem contact op met Johan Wennink.
Jij bent nauwkeurig, klantgericht en helpt graag anderen vooruit. Als Functioneel Support Medewerker ben je de schakel tussen klanten, consultants en developers. Je beantwoordt vragen, test nieuwe functionaliteiten, schrijft duidelijke handleidingen en je houdt de kennisbank up to date om de gebruikerservaring te optimaliseren.
Als Functioneel Support medewerker ben jij analytisch, klantgericht en heb je affiniteit met software. Je duikt diep in de applicatie en helpt klanten en collega’s verder. Aan het begin start je met een uitgebreide onboarding bij het Support- en QA-team, zodat je de software, gebruiken en processen echt goed leert kennen.
Jouw takenpakket bestaat uit de volgende taken:
Daarnaast ben jij het eerste aanspreekpunt voor de supportbox. Je zorgt ervoor dat klanten zich gehoord voelen en snel een passend antwoord krijgen. Samen met je collega’s bewaak je de kwaliteit van de software en de gebruik ervaring.
Je hebt een afgeronde Mbo- of Hbo- opleiding en weet hoe je helder en klantgericht communiceert. Nauwkeurig werken zit in jouw DNA: je controleert liever iets twee keer dan dat je iets mist. Verder breng jij het volgende mee:
In de rol van Functioneel Support Medewerker wordt een fulltime functie geboden binnen een jong en informeel team, met flexibele werktijden en volop ruimte voor ontwikkeling. Binnen deze functie bestaat de mogelijkheid om door te groeien tot Product Owner. Daarnaast wordt het volgende geboden:
Klaar voor een nieuwe uitdaging in de richting van Functioneel Support Medewerker? Solliciteer vandaag nog en ontdek hoe wij jou verder kunnen helpen. Solliciteer direct door rechtsboven op de sollicitatiebutton “Solliciteren” te klikken.
Heb je verdere vragen?
📧 Mail naar johan@attractprofessionals.nl
📞 Bel / app naar 06-15022177
Deze 5 stappen gaan we doorlopen
Laat je gegevens achter en wij gaan samen op zoek naar een passende functie