Planner/ Administratief medewerker

EDE
3.500 tot 4.300 per maand
32 tot 40 uur per week

Neem contact op met Saskia Huisman.

Solliciteren

Planner/ Administratief medewerker

  • EDE
  • 3.500 tot 4.300 per maand
  • 32 tot 40 uur per week

Direct solliciteren of meer weten?

Neem contact op met Saskia Huisman.

Jij bent degene die altijd het overzicht houdt en de rust bewaart. Zo zorg je ervoor dat alle inspectie- en keuringswerkzaamheden gestroomlijnd zijn. Je collega’s zich kunnen richten op hun dagelijkse werkzaamheden. Je vindt het heerlijk om dingen te regelen en organiseren, laat je niet gek maken en houdt van een gezonde werkdruk.


Wat ga je doen?

Jij heb jij aan 1 woord genoeg. Als Planner / Administratief Medewerker ben je de spil in de organisatie waar planning, coördinatie en administratie samenkomen. Je bent verantwoordelijk voor het efficiënt inplannen van gekwalificeerde inspectie- en keuringsdeskundigen en zorgt ervoor dat alle werkzaamheden soepel verlopen. Je fungeert als essentiële schakel tussen de inspecteurs en klanten, waarbij je zowel de planning als de administratieve afhandeling verzorgt. Je belangrijkste taken:

  • Je coördineert en plant inspecties en keuringen op basis van beschikbaarheid, expertise en urgentie;
  • Je beheert meerdere projecten tegelijk en zorgt voor een optimale werkverdeling;
  • Je communiceert professioneel met klanten over inspectieafspraken en houdt alle betrokkenen op de hoogte;
  • Je voert regelmatig overleg met de inspectie- en keuringsdeskundigen over voortgang en eventuele uitdagingen;
  • Je verzorgt de complete afhandeling van rapportages, certificaten en keuringsverklaringen.

Wat vragen we van je?

Jij kunt als geen ander Ad hoc schakelen bij onvoorziene omstandigheden. Je bent een echte regelaar en je houdt contact met alle betrokken partijen om zaken goed af te stemmen. Je bent administratief sterk en je bent een echte doener. Daarnaast breng je mee:

  • Minimaal een afgeronde MBO-opleiding niveau 4;
  • Aantoonbare ervaring met planningswerkzaamheden, bij voorkeur in een technische of industriële omgeving;
  • Ervaring met planningssoftware is een voordeel;
  • Kennis van of affiniteit met inspecties en keuringen is een voordeel;
  • Een proactieve en oplossingsgerichte werkhouding.

Wat bieden wij?

Je komt te werken binnen een klein team van collega’s. Werkplezier en samenwerking, daar draait het om binnen het team. De sfeer is open en informeel, er is veel aandacht voor professionele en persoonlijke ontwikkeling en ruimte voor initiatief en invloed op je eigen werk. Daarnaast krijg je:

  • Een bruto salaris tussen de € 3500,- tot € 4300,- (afhankelijk van kennis en ervaring);
  • Een goede pensioenregeling;
  • 29 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • 13e maand;
  • Een uitdagende en veelzijdige functie in een informele werksfeer;
  • Volop ruimte om jezelf te blijven ontwikkelen;
  • Een dynamische en laagdrempelige organisatie met korte lijnen;
  • Direct op contract bij de opdrachtgever.

Enthousiast over deze functie neem dan contact met ons op via saskia@attractprofessionals.nl of 085 022 0270 / 06-21305218.

Het sollicitatieproces

Deze 5 stappen gaan we doorlopen

01

Deel jouw wensen

Kies jouw manier! Solliciteer op een vacature of bel voor een 1e indruk
02

Maak kennis

Wij gaan met jou in gesprek
03

Gesprekken

Onze opdrachtgever is enthousiast; jij mag het nu zelf laten zien
04

Aanbod

De opdrachtgever is overtuigd; je krijgt een aanbod
05

Nieuwe baan

Na contractbesprekingen zijn jullie eruit; jouw werkgeluk begint nu

Past deze vacature niet bij jou?

Laat je gegevens achter en wij gaan samen op zoek naar een passende functie