Sales Medewerker Binnendienst

Ede
3.200 tot 3.900 per maand
32 tot 40 uur per week

Neem contact op met Saskia Huisman.

Solliciteren

Sales Medewerker Binnendienst

  • Ede
  • 3.200 tot 3.900 per maand
  • 32 tot 40 uur per week

Direct solliciteren of meer weten?

Neem contact op met Saskia Huisman.

Je bent ambitieus en resultaatgericht en vanuit deze instelling durf je het verschil te maken. Jij wordt enthousiast van het initiëren en ondersteunen van verkooptrajecten en zet net dat stapje extra om de klant tevreden te houden. Wil jij deze kwaliteiten inzetten in een innovatief bedrijf waar jouw inbreng zeer gewaardeerd wordt? Dan zijn wij op zoek naar jou!


Wat ga je doen?

Als (technisch) Sales medewerker binnendienst ben jij de spil tussen de klanten, accountmanagers en de interne organisatie. Jij krijgt energie van het binnenhalen van opdrachten en het opzoeken van nieuwe markten. Door jouw enthousiasme worden koude leads warme klantrelaties. Je bent en voelt je verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:

  • Actief bellen en kennismaken met prospects;
  • Bereidheid om minimaal 25% van de tijd acquisitie te doen, voor de Nederlandse markt en de export markt (Internationaal);
  • Koude leads omzetten in duurzame klantrelaties;
  • Het opstellen, versturen en opvolgen van offertes;
  • Je ontvangt klanten in de showroom en neemt ze mee door het productieproces.

Wat vragen we van je?

Je bent stressbestendig en voelt je thuis in een informele en soms hectische werkomgeving. Jij hebt totaal geen angst om de telefoon op te pakken omdat jij communicatief sterk en zelfverzekerd bent. Naast dat we een positieve en enthousiaste werkmentaliteit van je verwachten, herken je je ook in het volgende:

  • Je beschikt over een MBO+ werk en denkniveau;
  • Bij voorkeur 2 tot 4 jaar relevante werkervaring;
  • Affiniteit met technische producten, met name elektrotechnisch is een groot voordeel;
  • De woorden scherp en accuraat zitten in jouw DNA;
  • Vanwege het internationale karakter is een goede beheersing van de Engelse taal een must.

Wat bieden wij?

Een uitdaging voor een collega, die een zelfstandige functie ambieert, binnen een jong, informeel en sterk groeiend bedrijf. De mogelijkheid jezelf te ontwikkelen, maar ook om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van onze organisatie. Korte communicatielijnen en professionele werksfeer kenmerken de cultuur. Daarnaast bieden we:

  • Een salaris tussen de € 3200,- en € 3900,- bruto per maand passend bij je kennis en ervaring;
  • Reiskostenvergoeding, pensioenregeling;
  • Een uitdagende functie binnen een internationale speler;
  • Betrokken collega’s die met hart voor de zaak meewerken aan de verdere groei;
  • Ruimte om jezelf persoonlijk te ontwikkelen, mogelijk richting Accountmanager;
  • Direct op contract bij de werkgever.

Enthousiast over deze functie neem dan contact met ons op via saskia@attractprofessionals.nl of 085 022 0270 / 06-21305218.

Het sollicitatieproces

Deze 5 stappen gaan we doorlopen

01

Deel jouw wensen

Kies jouw manier! Solliciteer op een vacature of bel voor een 1e indruk
02

Maak kennis

Wij gaan met jou in gesprek
03

Gesprekken

Onze opdrachtgever is enthousiast; jij mag het nu zelf laten zien
04

Aanbod

De opdrachtgever is overtuigd; je krijgt een aanbod
05

Nieuwe baan

Na contractbesprekingen zijn jullie eruit; jouw werkgeluk begint nu

Solliciteren

Direct solliciteren of meer weten? Neem contact op met Saskia Huisman.
Direct solliciteren of meer weten? Neem contact op met Saskia Huisman.

Gerelateerde vacatures

Past deze vacature niet bij jou?

Laat je gegevens achter en wij gaan samen op zoek naar een passende functie