Verkoopmedewerker binnendienst

Enschede
2.500 tot 3.500 per maand
40 uur per week

Neem contact op met Johan Wennink.

Solliciteren

Verkoopmedewerker binnendienst

  • Enschede
  • 2.500 tot 3.500 per maand
  • 40 uur per week

Direct solliciteren of meer weten?

Neem contact op met Johan Wennink.

Als verkoopmedewerker binnendienst ambieer jij een uitdagende rol tussen sales, backoffice, administratie en support. Jij bent klaar om de teamspirit naar een nieuwe hoogte te tillen. Jij staat bekend om je nauwkeurigheid, je cijfermatig inzicht en je natuurlijke flair voor commercie. Wanneer je nog geen ervaring in de sales hebt dan is dit geen enkel probleem. Het belangrijkste is jouw drive en je talent om klantrelaties te onderhouden.


Wat ga je doen?

Een typische werkdag als verkoopmedewerker binnendienst is gevuld met diverse taken. Dit omvat het opstellen en verwerken van offertes, orders en facturen, terwijl ook de communicatie met leveranciers essentieel is. Het up-to-date houden van het CRM-pakket draagt bij aan een gestroomlijnde workflow. Daarnaast biedt je als verkoopmedewerker binnendienst ondersteuning aan de financiële administratie en neem je de inkoop van soft- en hardware producten en licenties voor je rekening. Het controleren van ingekomen facturen en het bijwerken van prijslijsten en productinformatie behoren ook tot jouw verantwoordelijkheid. Tot slot, bestaat een klein deel van de functie ook uit office management taken, zoals het wekelijks bestellen van boodschappen en het beheren van kantoorartikelen. 


Wat vragen we van je?

Als verkoopmedewerker binnendienst sta je sterk in je schoenen en staat samenwerking centraal. Je bent een echte regelaar en je houdt contact met alle betrokken partijen om zaken goed af te stemmen. Je bent administratief en commercieel sterk en je bent een echte doener. Daarnaast herken je jezelf in:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Fulltime beschikbaarheid;
  • Een zorgvuldige en georganiseerde werkwijze;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling;
  • Een commerciële mindset en de ambitie om te groeien in sales.

Wat bieden wij?

Voor jou en alle collega’s wil de organisatie een plek creëren waar je energie van krijgt. Met een flinke dosis enthousiasme en betrokkenheid zetten ze alles op alles om de wensen van de klanten waar te maken en hen met een goed gevoel op weg te helpen. Hetzelfde geldt voor de medewerkers: ze willen een organisatie zijn waar jij graag werkt en je helemaal thuis voelt. Verder bieden ze:

  • Een bruto salaris tussen de € 2.500 tot € 3.500, rekening houdend met kennis en ervaring;
  • Een fulltime dienstverband;
  • Direct op contract bij de opdrachtgever;
  • Georganiseerde bedrijfsuitjes en teambuildingsactiviteiten;
  • Mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en om door te groeien binnen de organisatie;
  • 25 vakantiedagen per jaar (op basis van een fulltime dienstverband);
  • Uitstekende pensioenregeling voor een zekere toekomst.

Enthousiast over deze functie neem dan contact met ons op via johan@attractprofessionals.nl of 06-15022177.

Het sollicitatieproces

Deze 5 stappen gaan we doorlopen

01

Deel jouw wensen

Kies jouw manier! Solliciteer op een vacature of bel voor een 1e indruk
02

Maak kennis

Wij gaan met jou in gesprek
03

Gesprekken

Onze opdrachtgever is enthousiast; jij mag het nu zelf laten zien
04

Aanbod

De opdrachtgever is overtuigd; je krijgt een aanbod
05

Nieuwe baan

Na contractbesprekingen zijn jullie eruit; jouw werkgeluk begint nu

Solliciteren

Direct solliciteren of meer weten? Neem contact op met Johan Wennink.
Direct solliciteren of meer weten? Neem contact op met Johan Wennink.

Gerelateerde vacatures

Past deze vacature niet bij jou?

Laat je gegevens achter en wij gaan samen op zoek naar een passende functie