Commercieel Secretaresse

Ede
2.500 tot 3.500 per maand
28 tot 40 uur per week

Neem contact op met Saskia Huisman.

Solliciteren

Commercieel Secretaresse

  • Ede
  • 2.500 tot 3.500 per maand
  • 28 tot 40 uur per week

Direct solliciteren of meer weten?

Neem contact op met Saskia Huisman.

Jij bent sterk in het bewaken van planningen, rapportages en je houdt overzicht. Zo zorg je ervoor dat je collega’s zich kunnen richten op hun dagelijkse werkzaamheden. Je vindt het heerlijk om dingen te regelen, je laat je niet gek maken en zorgt voor een foutloze administratie.


Wat ga je doen?

Als Commercieel Secretaresse geef je ondersteuning aan de administratieve en organisatorische verplichtingen die de organisatie op zich heeft genomen als Certificerende instantie. Daarnaast houd je je bezig met het organiseren van vergaderingen en het notuleren daarvan. Jij werkt graag gestructureerd en ziet geen detail over het hoofd. Als geen ander weet jij de juiste prioriteiten te stellen. Je voelt je verantwoordelijk voor:

  • Ondersteunende administratieve werkzaamheden voor de accountmanagers en inspecteurs;
  • Notuleren van vergaderingen 2x er maand en de verslaglegging hiervan;
  • Je zorgt er voor dat de dossier compleet zijn en netjes gedocumenteerd worden;
  • Je denkt mee over hoe werkzaamheden efficiënter kunnen worden ingericht op de afdelingen;
  • Algemene secretariële werkzaamheden zoals agendabeheer en notuleren;
  • Assisteren bij het organiseren van beurzen en bijeenkomsten;
  • Het (mede)coördineren van de facilitaire zaken.

Wat vragen we van je?

Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel en een proactieve werkinstelling. Je ziet uit jezelf het werk dat gedaan moet/kan worden. Je bent betrokken, communicatief sterk en toont initiatief. Je streeft altijd naar verbetering en vindt het leuk om processen te optimaliseren. Je staat klaar voor je collega’s en bent een teamplayer, maar je kunt ook prima zelfstandig werken. Verder herken je jezelf in:

  • Minimaal een afgeronde MBO-opleiding niveau 4, bij voorkeur administratief of juridisch;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift;
  • Goede computer vaardigheden en kennis van gangbare software;
  • Je bent beschikbaar voor 28 tot 40 uur per week;
  • Werktijden zijn flexibel in te delen;
  • Humor en een positieve instelling.

Wat bieden wij?

Je komt te werken binnen een klein team van collega’s. Werkplezier en samenwerking, daar draait het om binnen het team. De sfeer is open en informeel, er is veel aandacht voor professionele en persoonlijke ontwikkeling en ruimte voor initiatief en invloed op je eigen werk. Daarnaast krijg je:

  • Een bruto salaris tussen de € 2500,- tot € 3500,- (afhankelijk van kennis en ervaring);
  • Uitstekende pensioenregeling;
  • Een uitdagende en veelzijdige functie in een informele werksfeer;
  • Volop ruimte om jezelf te blijven ontwikkelen;
  • Een dynamische en laagdrempelige organisatie met korte lijnen;
  • Direct op contract bij de opdrachtgever.

Enthousiast over deze functie neem dan contact met ons op via saskia@attractprofessionals.nl of 085 022 0270 / 06-21305218.

Het sollicitatieproces

Deze 5 stappen gaan we doorlopen

01

Deel jouw wensen

Kies jouw manier! Solliciteer op een vacature of bel voor een 1e indruk
02

Maak kennis

Wij gaan met jou in gesprek
03

Gesprekken

Onze opdrachtgever is enthousiast; jij mag het nu zelf laten zien
04

Aanbod

De opdrachtgever is overtuigd; je krijgt een aanbod
05

Nieuwe baan

Na contractbesprekingen zijn jullie eruit; jouw werkgeluk begint nu

Solliciteren

Direct solliciteren of meer weten? Neem contact op met Saskia Huisman.
Direct solliciteren of meer weten? Neem contact op met Saskia Huisman.

Past deze vacature niet bij jou?

Laat je gegevens achter en wij gaan samen op zoek naar een passende functie