Neem contact op met Saskia Huisman.
Als AP Administrator ben jij degene die de crediteurenadministratie op orde houdt. Je bent administratief sterk, nauwkeurig en handig met systemen. Wat deze functie extra leuk maakt is dat je daarnaast ook het visitekaartje mag zijn voor de organisatie. Zit een goed gevoel voor cijfers, een groot verantwoordelijkheidsgevoel en een klantvriendelijkheid in jouw DNA dan ben jij het talent waar we naar op zoek zijn!
Als AP Administrator ben je verantwoordelijk voor het nauwkeurig en tijdig verwerken van financiële transacties binnen de crediteurenadministratie. Je speelt een belangrijke rol in een soepel purchase-to-pay proces, waarbij je uitstekende service verleent. Je vertegenwoordigt het bedrijf naar de leveranciers en bent een schakel tussen de leveranciers, de financiële afdeling en de andere afdelingen. Je bent en voelt je verantwoordelijk voor:
De verdeling in deze rol is ongeveer 80% financiële administratie en 20% aanvullende (receptie)werkzaamheden.
Als AP Administrator ben je communicatief sterk en wil je jezelf graag blijven ontwikkelen. Jij beschikt over verantwoordelijkheidsgevoel en een proactieve werkinstelling. Je ziet werk liggen, kunt makkelijk schakelen en laat je niet snel gek maken. Verder herken je jezelf in:
Als AP Administrator bieden we je een mooie uitdaging bij een innovatief en bewegend familiebedrijf. Een zeer uitdagende functie binnen een snel groeiende organisatie met veel ambitie. Naast alle vakinhoudelijke (product) ontwikkelingen, is er veel persoonlijke aandacht voor jou als collega. Ontwikkelmogelijkheden, vrijheid, gelijkheid zijn dan ook belangrijke aspecten die niet uit het oog worden verloren. Daarnaast bieden we:
Enthousiast over deze functie neem dan contact met ons op via saskia@attractprofessionals.nl of 085 022 0270 / 06-21305218.
Deze 5 stappen gaan we doorlopen
Laat je gegevens achter en wij gaan samen op zoek naar een passende functie